Thursday, March 11, 2010

Ape citer terbaru??

Banyak hari tak update blog nie. Busy ngan assignment yang dibuat last minute. biasela...huhuhu.. lately ni mlm2 trun and buat assignment, pastu pegi klas. ermmm... my baby dah makin sihat. hari ni dia dh stat keja dh. sbb tlalu lama cuti, dia jadi nevos balik bila nk kena pegi keja..huhu, baby mcm adik org, sarah pon klu cuti, pastu nk kna pegi sekolah, mulala sejuk kaki la, nak demam la and so on.

Smlm baby msg, dia ckp ada good news. Aku pon jadi eager nak tau, rupa2nya, dia dah buat plan. bulan 7 nanti dia akan bpindah ke lumut and amik tender kat kantin jkr tu. dia nti tggl sana dengan parents dia. parents dia balik kedah balik once dia dh taw cra nk handle kantin. huhu...sedih la, pasni dh x boleh jmpa baby dh. nk pergi sampai ke lumut tu jauh taw. klu dlu, ble rindu sgt, mlm2 pon dia dtg khar jmpa aku n ktorg pg KL dating.. lepas ni dh x boleh buat mcm tu. amazing things yg trjadi masa dia sakit ni ialah, dia turun berat bdan sbanyak 14 kilo dlm msa 2 mggu 1 kilo = 1 hari. byk tu!!! km 2 org mmg plan nk diet, tp punyala susah nk turun. sakit je, trus trun sampai 14 kilo. syabas baby!!! baby ckp dia rindu aku. i can tell if he really misses me bila dia asyik tya bila nk jmpa n dia beriya nk tgk schedule keja dia. klu dia x rasa nk jmpa, smpai aku tarik muncung 14 pon blum tntu dia nk check jdual keja dia tu.

Adik punya result spm kuar harini. result dia not bad la, tp truk kt math. rmai org pelik knapa adik truk math padahal aku ni amik major math. x ajar adik sndiri ke?? btw, aku dh ajar. aku siap pegi skolah dia ag msa spm utk tutor dia n kwn2 dia. tp dh agak lmbt sbb aku pon xde kt umah sgt. tp dik, u give ur effort, n congrats for that. xpe, pasni usaha bagi dpt result elok. lama x cakap ngan Yang. windu sama Yang. nanti balik pas abes exam, 28.4.2010, still ada smggu utk kmpul duit n bli hadiah for her birthday..xde idea nk bg hadiah apa. igt nk blanja dia mkn sushi kot. Hantu sushi si kecik ni..hehe..

No comments:

Post a Comment