Wednesday, July 14, 2010

Diari Cinta Saya

Saya ada boyfriend. Nama dia Mohd Shaiful Hafizzi b Zakaria. i love him so much. kami berkenalan hampir tahun yg lalu. bkawan slama 4 bulan sblm kami jadi kapel. org sgt bruntung dpt dia wpon dia x hensem,,hehehe..tp comel sgt, mcm beruang. hehehehe. org bruntung sbb org x alami apa yg kawan2 org alami. alhamdullillah dia dpt terima org seadanya, dia pon matang, wpon dia tua 2 thun ja, pengalaman bekerja dia tu mnbuatkan dia x mcm bf kawan2 aku. btol gak, berkapel ngan yg lebih muda or sama umor ni mmg mncabar. silap haribulan, mkn hati la jawabnye.. kami dah mula plan masa depan kami, org harap jadi la.. coz it will suck klu x jadi, yea...mebi org akan kecewa for a long time, tp i'll get on my feet again. dia cinta pertama aku, n aku harap dia cinta terakhir aku...

No comments:

Post a Comment