Monday, July 18, 2011

I've been busy.

This past 2 3 weeks have been super duper busy. Sekolah pun busy dengan saringan , latihan sukan n sukan itself. Pensyarap pun duk datang observe dah. Sebenarnya kan, kalau kita ni buat elok2 untuk setiap kelas, bila pensyarah mai observe, kita tak patut rasa terbeban or whatever, sebab pensyarah mai pun, kita still duk mengajar. So, bila aku rasa terbeban masa lecturer aku datang, i started to wonder, adakah aku ikhlas mengajar pada hari2 sebelum ini?? Kenapa masa lecturer datang aku buat lebih elok dari hari lain2?? Adakah aku berlaku adil kepada anak2 murid ku ini??

Kadang2, bila aku busy sangat, aku tends to lepas tangan a little bit. Biar je diorang siapkan kerja2 yamg lepas sebab aku nak siapkan kerja aku. Tapi aku still komited untuk ajar depa. Aku puas bila depa dapat faham something. Even benda tu kecik je.

Minggu depan Hari Anugerah Kecemerlangan, jadi AJK cenderamata dan hadiah. Busy plak la lpas ni. mesti cikgu2 semua kalut. Tapi yang best nya, buat hari Rabu, so Khamis smpai Sabtu cuti. YESS!!!!

No comments:

Post a Comment