Sunday, April 8, 2012

The Parents Meeting

Last week bersamaan 5 April, both parnts meet to discuss on the wedding. Malu gak la bla org refer kita as 'pengantin'. Heeeee... Apasal la tunang aku ni hot semacam lak masa datang haritu, tu lah susah duk jauh ni, bila jmpa, adui... rindu gila. 5 April pun bersamaan dengan hari aku lapor diri kat sekolah baru. A bit hectic tapi  thanks to Herbalife teamix, aku bertenaga ja sepanjang hari.

His family arived at 4 lebih, tak sah la kalau tunang aku tak sesat 2 3 round dulu. Sampai Sarah kata "ala, lambat lagi abg sampai, abg nanti sesat dulu" bila aku bitau dia abg dah dekat. Hehehehe... Perbincangan went smoothly. My dad seems to loosen up a bit dengan abg. Dulu buat muka ketat ja, sekarang ni siap melawak2 lagi. Memandangkan my parents pun org Kedah, so our parents adalah kawan2 yang sama. 

Akad nikah bulan 6 tak boleh diteruskan due to taknak buat 2 kali kerja. So we decided to bring it after raya in Ogs. Unfortunately, time tu cuti raya, so catering taknak ambik, and if they do, they charge us sangat tinggi. Akhirnya, di postponed ke bulan Disember. Takpelah, sempat la nak kurus before wedding, and sempat la my tunang nak prepare rumah. 


No comments:

Post a Comment