Sunday, February 7, 2010

Ice Breaking.


Hehehe..teringat tym orientasi. bkn nk ice break bout pe pon. saje nk perkenalkan diri skali ag. n org2 di sekeliling saye ni..huhu. Gmbar kt atas ni diambil tym kami semua pegi main bowling. last year klu x salah. yepss..semua pmpuan kcuali my daddy. sebelah aku tu my adik yg aku pggil Kakcik, next to her, my elder sis, Akak, n Adik. Yang paling kecik tu aku pggl Sayang. Hehehe.. Mak yg bagi nama tu. N yes, my mom is not that young. that is my step mom. tp I love them both, sayang abah gak.


Gmbr ni pon diambik tym men bowling. tp org bkn gila bowling k.hehehe. tiga2 org ni la yg buat aku gelak spnjg masa kt kelas. annoying gak kadang2 tu, lagi2 si erda tu, suka stapler sluar org tym klas kimia, stapler suar dia nti kna tulang lak. ana lak yg bju htam tu, dia la kwn prtama yg knal kt cni. jiran depan umah dlu, pastu km pg orientasi skali, lama2 jd rapat sgt, ikin yg tudung krim tu, ikn best sgt, segala cita lawak, cita takot, cite pelik, citer dotdotdot, sme ada..hakhakhak!!! sorg lagi bestfren aku kt cni, d only thorn among d roses, herie, hehehe... kinda like a guardian la..

LASTLY, ni la my love of my live. Dialah bahagia, dialah derita. Mohd Shaiful Hafizzi.

Org2 yg aku mention kat atas ni adalah org2 yg aku paling syg, ntah apa jadi klu org2 ni xde d sisi aku. All i wanted to say is. U guys make my day. Love u. xoxo.


No comments:

Post a Comment