Friday, February 12, 2010

Last post before cuti...


Skrg pkul 12.56pm... x packing ag...i supposed to be at my aunt's at 3. hehehe...ngantuklah..semalam pegi dating ngan my hubby..he likes the shirt i bought him..huhuhu...sukenye saye!!! kami x buat apa sgt pon...just jmpa untuk melepaskn rindu setelah 40 hari x jumpa...km selalu dlm 15-30 days mesti jumpa. lama x jumpa, dua-dua jadi cam x betul dh.. aku suka sgt kuar ngan dia. dia pon kta dia suka sebab dia kta dia rasa tenang bla aku ngan dia. km nek moto housemate dia, awie. moto km nek tu LC 135. hahaha..lawak tau, moto tu cam x larat nk jalan je. first time nek moto pas 6 tahun x nek moto. aku potpet kt dia suh bwak pelan2, sampai dia duk nek tension sbb dia kta aku ni x reti duk diam atas moto. tp aku mmg camtu, aku xley duk diam dlm jgka masa lebih dr 15 mnit. aku nti mula tgedik2. huhuhu.. miss him already... oklah...nk kna packing dh nie.. post later after cuti..taaa...

jom balik penang, kita g picnic...

No comments:

Post a Comment