Friday, April 16, 2010

"...engkau bebas...."

14.4.2010- bergaduh besar-besaran dengan abg. sampai terkuar la ayat dlm mulut aku.." kita dah xda apa-apa" ayat yang paling dia benci. dia punyala marah dampai dia totally ignore call aku yg bpuluh2 tu n msg aku yg ntah bpe byk dh. semuanya sbb dia suka janji tapi x wat. bukan sekali, dh byak kali, tu psal yg aku mletup haritu, tp as usual, x kira la salah sapa pon, mesti aku yg mintak maaf, mmg habit aku cmtu kot. aku marah time tu ja, pastu dh cool, aku yg mintak maaf wpon aku rasa x bsalah.

15.4.2010- "klu nak buat tu fikir dulu, jgn igt semua yg buat tu btul" msg pertama yang dia antar kat aku lepas sehari dia ignore aku. n i kept apologizing to him. dia ckp dia x mrah, tp dia kecewa sgt bla aku mntak putus. dia ckp ni kapel dh mntak putus, nti dh kawen nk mintak cerai ke? tapi after that we make up n everything is fine..huhuhu. who am i kidding, the idea of having a future without him pon dh sgt menyeksakan. ni pulak nak tggalkan dia. x sanggup..xleh2..

Dila: klu rasa sakit hati yg terlampau sgt dengan dia, pejam mata n ingat balik kenapa kita jatuh cinta.

No comments:

Post a Comment