Monday, April 12, 2010

Ujian Kemahiran n Pertandingan Tertutup Pingpong UPSI

Semalam seharian kat gym kampus. Ada ujian kemahiran pingpong n pertandingan skali. dosebabkan semua org wajib masuk, so aku pon masuk la gak pertandingan tu. this thing supposed to start at 8.30am..tp as janji malayu as usual, benda ni start pkoi 9 lebey gak la. slmat aku dpt turn yg awal2, so aku tggu jap je, dh turn aku. n of coz, kalah!! kalah 3-1 hehehe. yati pon mcm tu gak, kalah pusingan pertama gak, ijah n herie je yg lepas masuk pusingan kedua, tp ijah dengan sengaja kalah sebb dia dh xda mood nk main. gym tu gila2 panas, mcm duk lam sauna, semua org gasping for air. gila weh, aku bpeluh gila2 wpon stakat duduk kt seat penonton. smua org kna tgu prtndingan abes bru leh balik. punyala lama. duk ctu sampai pkol 7. penat gila. hampir mngalami dehydration sbb kehilangan air dengan byk..huhuhu





No comments:

Post a Comment