Friday, February 18, 2011

Berambus kau dari hidup Aku!!!

aku tak perlukan seseorang utk kongkong hidup aku. kenapa kami yang kena terima akibat. sapa yg bhagia skrg?? xda sapa pon. dulu cakap lain, bila dah dapat, mana janji dulu tu??? aku tension sgt pikir psal depa. ko igt ko tu sapa, nak masuk hidup kami pastu nak control semua. aku ckup rimas, dgn asaimen yg berlambak2, semua nya nak kena incharge...please...CUT ME SOME SLACK.. aku penat sgt...hampa tau tak..penat sgt... T_T.. aku benci org yg buat janji tapi pastu x tunaikan, klu bukan sebab atas dasar hormat, dh lama aku tggi suara, aku ni cuma nak jaga hati semua org.. tapi ada ka sapa2 yang jaga hati aku?? aku diam, x melawan, lagi hampa ckp mcm2. aku bukannya hamba hang!!!!!!!!!! bila aku diam, lagi hampa pijak2 aku. jgn sampai aku naik gila. ckp la apa yg hampa nak, aku dah lali dah, diri sendiri tu yg terlalu insecure, so jgn nk salahkan org lain!!

No comments:

Post a Comment