Friday, June 10, 2011

This past week..

Erm...this past week kinda been... penuh kesangapan... haha. not me k. just few peoples around me. after balik dari cameron, upload bunch of photos. apa yang memelik kan aku, lepas aku upload gambar2 tu, banyak plak org menyangap dengan aku, terkejut aku.

First, a chinese guys from my facebook, mula2 ok saje. after that ask me to be his gf. aku plak macam tak berminat sgt la, the only reason aku berkawan dengan dia ialah sebab aku nak berkawan dengan non malay so that aku boleh improve-kan english aku. than he ask me, " can u be my gf and my sex partner?" well...i'm so flattered, but NO. if i want to have sex, i'll only consider him. hahaha.

Secondly 2 days ago, aku sembang ngan kawan2 matrik. well... aku kenal dia gitu2 ja masa kat matrik dulu. tak pernah cakap pun, tapi kenal gitu2 je la kan. he's hot n cold, one moment macam ok, another moment tiba2 macam nak cari pasal dengan aku. but i dont mind la, aku berkawan dengan dia n girlfriend dia. aku suka berkawan dengan girlfriend dia sebab, well, we kinda in the same situation, both having long distance reationship. so dia faham perasaan aku. but 2 days a go, he suddenly ask me, "jom noty2 nak?". aku terkejut sangat. seriously terkejut. aku tanya dia, "apsa ni?? sangap ke menda ni?" and he says, "memang sangap, sangapkan awak" wow!!! perv on the internet tu memang dah biasa, tapi tak pernah plak perv among the people i know. i ask him apa yg dia sangapkan, and ask him to go find his gf. he said " sangapkan body awk la, bukan sangapkan gf saye" hahahaha... again, i'm so flattered, but NO. if i want to have sex, i'll only consider him. hahaha.

Thirdly, well, aku tak uplod gmbar ni kat fb aku. tapi kakcik aka adik aku uplod kat fb dia. and then suddenly classmate dia komen "perghh!! terbaik dari ladang" and aku n adik aku yang baca tu pun duk terfikir, apa yang terbaik dari ladang nya. lepas aku tunjuk kat akak n adik aku yang sorang lagi, diorang cakap that pic obviously shows my big boobs.. nampak sangat menonjol boobs aku tu.. hahaha... aku terus suruh kakcik delete.

All of this happen after i upload the cameron album at facebook. Setakat orang duk mintak kapel n mintak no tifon tu dah selalu la. Tapi untuk orang untuk menggatal dengan aku terang-terangan and aku pun kenal orang tu in real life, wow, thats new...

No comments:

Post a Comment