Saturday, December 3, 2011

I Pushed His Button... T_T

Kali ni dia betul-betul marah. He never reply my text or answer my calls. Ermm, aku rasa sedih, tapi aku tak tau kenapa aku tak rasa bersalah. Maybe aku ni terlalu mendesak kut. Ermm, memang nature aku tak suka jawapan yang tak confirm. Aku memang benci bila orang cakap "nanti lah dulu". Sebab bagi aku " dimana ada kemahuan, disitu ada jalan". Kalau takda effort, senang ja, that means yang you dont really want to be with me.

It all started pasal tarikh. Well i guess i got carried away sebab ramai sepupu2 yang nak kahwin walaupun aku yang paling lama sekali bertunang. Aku tak kisah pun kalau kahwin lambat, aku cuma nak tau tarikh sebab boleh la aku settle things bit by bit. Tapi aku selalu lupa, aku bukan yang utama dalam hidup dia. Kenapala aku selalu lupa...Sabar la hati ye...

Abah and ibu dah mula tanya, family aku bukan nak desak, diorang cuma nak tau progress. Aku ingat lagi satu mesej yang dia penah hantar kat aku. Dia tulis, "kalau ada duit, 4 bulan tunang pun , sy nak kawin dah".. Dan aku percaya.. T_T

Aku tak pernah boleh marah dia, sebab apa, hanya tuhan ja yang tahu. Aku tak sampai hati. Terasa nya hati ni bila dia kata aku ni macam bagus sebab duk pentingkan family sangat. Well, u dont put me as your priority, why should i?

Right now aku taw dia marah sebab aku bagi no fon abah, aku tau dia rasa tercabar ngan tindakan aku. Aku dah tak kisah. Aku tak penting, tak pernah penting dan takkan penting dalam hidup dia.

Memang aku tengah emo masa aku tulis. Bila dengar lagu "Rindu Setengah Mati" tu, air mata ni laju ja. Bodohnya!!!!

No comments:

Post a Comment