Sunday, December 11, 2011

Sehari bersama MSH..

Two days ago got a message from him. Dia ajak teman dia tunggu org pasang tv kat kedai. Well merangkap dating sekali la. This date was horrible. Makan hati jek and terrible i tell you. Everything just went down south i guess. Tak tahulah apa yg tak kena, aku asyik rasa nak mengamuk semalam. Maybe because aku tgk dia macam tak amik port je dgn kehadiran aku kat situ, padahal dia yang suruh datang. Arghhh!!!! Yesterday was bittersweet la.. It was fun yet menyakitkan hati...

Masa baru sampai.. Bak kata org the calm before the storm..

Lepas lepak situ bersama-sama for abaout 2 hours, i know today is not going to be a great day. Tak tahula nak explain macmana, tapi mmg rasa macam tak best ja. Sebagai seorang tunang yang super duper ambik berat pasal aku, expalanation dia bila aku jadi cranky ni ialah, "Ni mesti ayg lapar ni". Eleh, nak kate kat aku la tu.. Tapi memang btul pun lapar sebab just breakfast roti and terus keluar, masa tu dah pukul 5 camtulah.. So we decide to order McD punya delIvery la. Call and the dispatch tu ckp the only McD available is McD Ampark Park, tu pun overload dgn order... Arghhh... Kat KL ni pun susah beno nak delivery.. So at last, dia ajak aku jalan je ke Wisma Cosway and makan kat situ. Wisma Cosway around 500m kot dari ofis dia. Kami berjalan and berjalan, and pity him nampak so exhausted, tak biasa jalan jauh kot, nak naik moto tak leh sebab helmet bawak satu ja.. Grrrr!!! (see?? know why i'm mad??? Bukan tak tahu aku nak dtg haritu)

Makan kat Dirabif Burger dekat ngan Pavillion. Why Dirabif?? Sebab yang tu yang kami jumpa dulu... Nape la tak jumpa Pizza Hut dulu..
p/s: burger dia sedap and tebal sgt kot isi dia... kenyang sgt...

Masa makan tak cakap sgt pun, I just take 2 to 3 bites, dia dah habis makan, apa benda yang dia duk kejar tak tahu la. Nampak sangat distracted. 2 kali dia bangun pergi 7E kat sebelah tu pergi topup. Pastu duk telefon kawan tanya pasal ikan tak habis-habis.

"En A, pi tgk ikan sat"
"Tgk ikan aku dah makan ka belum"
"Bagi dia makan sat"
"Letak makanan tu masa ikan tu berenang ke arah hg"

Ish ish ish.. Tunang sendiri duk tercongok depan ni dia buat dekk ja... Dah la sepanjang makan duk wat muka macho plak... Apa benda la dia duk fikir ek????

Kan dah cakap, dia duk wat muka "macho", pastu on the fon duk tanya khabar girlfriend baru dia. *sigh*

Then kami pun berjalan balik ke Kenanga International tuh. Best gak jalan-jalan ni, sebab kami dua org a bit lumpy la bila keluar, asyik2 makan and tgk wayang ja ... hahaha. Balik ofis, dia carry on with his work, i carry on online guna lappy dia. Motif aku datang harini??? Aku pun tak tahu, maybe because aku susah nak tolak kot bila dia minta.. Sob sob sob... T_T

Pesanan untuk kekasih... Wahh ayat....

No comments:

Post a Comment