Wednesday, April 27, 2011

Jumaat ni exam terakhir!!!

ignore this guy's super hairy hand


Jumaat ni exam Physiccal Chemistry. Argghh!!! Tension2.. Makin study makin terasa bengap plak. Hahahah. Baru balik dari rumah Ana untuk study group. Sangkut gila2 kat bab 3 neh... Ish ish ish... Lusa dah nak exam ni, macamana ni??

I love u Prof Ramli, but i dont know why, everytime dalam kelas Prof, otak saya macam dah terbang ke merata tempat. Kadang2 macam tertinggal kat KHAR je.. Dulu sem 3 pon saya ambik Kimia Asas dengan Prof. Saya suka Prof sebab tangan Prof comel. Tapi saya tak faham sangat!!! Huhuhuh... Saya salahkan tangan Prof yang comel tu, sebab bila Prof tulis atas visualiser, saya duk tgk tangan Prof bukan apa yang Prof ajar.. boleh terima tak?? Kimia Asas pon dapat B je Prof. So, kali ni nak dapat A plak..boleh la Prof ye... Hehehehehe...

Subjek ni buat saye rase mental sekejap Prof.. HAHAHAHAHUHUHUHUHIHIHIHI...

2 comments: