Monday, April 25, 2011

Kepada yang berkenaan.

I'm so sorry about yesterday. Pasal semalam, pasal status semalam. =(

I know u're just trying to make me feel better, just trying to stop me from making a fool out of myself. Org taw org tak patut tulis macam tu. And ot's true....

"perempuan diciptakan untuk lelaki, dan lelaki diciptakan untuk perempuan"

So memang perempuan hanya boleh bercinta dengan lelaki. Cuma sometimes it frustrates me to think, apa beza nya bercinta lepas kahwin and bercinta sebelum kahwin? Apa yang membuatkan bercinta lepas kahwin tu lebih best? Are we talking about the S stuff? Is the S stuff is really that important kepada lelaki sampai tak boleh bahagiakan pasangan if they dont get those?

Yeah... i'm blabbing this stuff to someone who's not even my boyfriend. and yeah...this is me + my hormones are talking.

No comments:

Post a Comment