Tuesday, April 12, 2011

Mode: merajuk

Uwaaaaa........ dah tiga hari di ignore. sampai nya hati dia. first day call dia 31 kali, and he tak angkat, semalam call 16 kali pon tak angkat gak. ya ya... memang la nampak macam psychotic lover, tapi bengang maa, call tak jawab, mesej tak balas, mula la atur strategi untuk balas dendam ni.

tak tahu la sebab dia busy or tertidur or merajuk pasal 3 hari lepas. I DONT KNOW ok, since dia tak angkat fon dia tu.

ok, kita rewind 3 hari. Hari ahad lepas, satu hari dia tak mesej or call. tunggula dengan penuh tawaduk. sampai kul 11.30, aku pon mesej la dia dengan manja dengan niat nak bermesra-mesra. (ye la, penat gak tiap2 hari bergaduh), pastu dia kata dia tgh main bola, dia kata balik kang dia mesej, tunggu lagi dengan penuh tawaduk sampai kul 1.30pagi, tak mesej gak, mesej yang aku hantar pon dia tak balas, aku call la, dia angkat n cakap "baru sampai rumah ni, tgu jap, nti mesej balik". aku dah mula merajuk, tapi takpe, tunggu lagi. tengok2 jam dah pukul 3 pagi, time ni dah duk tunggu sambil menangis sakit hati. mesej dia lagi, n tahu tak dia jawab apa?
.
.
.
.
.
.
.
.
"abg atas motor ni, on the way nak balik rumah"
.
.
.
tak ke menimbulkan kemarahan macam tu. aku just jawab "ORG BENCI PENIPU". and terus dua2 pon senyap. and now, aku yang cari dia, but still dia tak angkat fon and tak jawab mesej,
  1. siapa yang patut marah ni, aku ke dia?
  2. siapa yang patut merajuk, aku ke dia?
  3. patut tak apa yang aku cakap?
disebabkan dia ignore aku, aku cakap aku masuk wad. and dia cuma hantar mesej tanya kenapa masuk wad. disebabkan aku tengah merajuk, aku tak jawab. and dia pon takde plak hantar mesej untuk tanya lagi, call...jauh sekali. yes, aku TERKILAN sangat!!!


No comments:

Post a Comment