Wednesday, January 4, 2012

Balik rumah before exam...

Selalunya bila nak dekat exam, lagila semua student giat nak tinggal kat kolej sebab kununnya nak "study".. padahal sebenarnya nak duk kolej sebab bosan kat rumah takde tenet kan kan kan??? Hehehehe... Lawak je la, aku sorang je yang fikir gitu. Tiket aku bertarikh 23 Disember, pulun beli 2 tiket utk adik sekali, last2 dia balik dulu n burn ja tiket n duit aku. Grrr... Memandangkan ni last day kuliah utk sem ni, aku pun gigihla pergi kelas, siap balik rumah pakai jubah yg ke kelas lagi.. Kelas tak???

Bas Metro ni la yg menjadi penghubung aku ngan KKB selama 8 sem ni...

Gigih bawak beg tarik naik bas lompat-lompat

Reaksi bengkek dari penumpang lain bila aku conquer dua seat.. muahahahaha

Saja nak buat artistik.. Jadi tak??

Duk seat depan tak hengat... selamat tak rembat seat driver.
 Sampai je KKB, tentulah tumpang Mr Cousin untuk balik Batu Caves. Spent the night at his house and naik bas pada keesokan harinya kay Hentian Duta. Tiba-tiba rasa excited nak balik Penang. Muahahaha....

Tak tahu kenapa, aku tgk ayah budak ni and anak dia sangat loving... T_T
Apa pandangan korang bila fikirkan Penang??? Of coz makanan, sebab Penang ni kan syurga makanan. Tempat yang banyak makanan sedap and murah and dekat ngan rumah of coz la Padang Broom @ Padang Brown. Kenapa dua nama??? Padang Brown tu nama asal, tapi most Penangites panggil Padang Broom je. Makan, makan, and makan!!!!!

Roti and sup ayam, first time makan sup ayam.. Conclusion : Kurang kick!!!!

Akak baru dapat gaji, so makan besar la. TQ Syu.. <3

Sisters

Burrppp... Kenyang.. Say what??? Say "Alhamdullillah"

Kenyang perut suka hati
Ni baru first night sampai Penang, sampai2, tak balik rumah terus, haruslah pergi merewang dahulu.. Weeeeee!!!!!!! Aiihhhh... Mesti rindu bila dah tak jadi warga Penang nanti...

No comments:

Post a Comment